My%20pony%20%28Soo%20soo%20%C3%A4l%C3%A4

-Olen Zack. Koulu olisi jo alkanut mutta hemmetti mä lintsaan! -luimii- Asustelen täällä ja olen noin 12w? Rakastan keltaista.. :)

-MISSÄ ZACK ON??!! SE OLISI PITÄNYT MENNÄ KOULUUN!

-oops...-hypähtää ilmaan- paljaistuinkohan mä..?

My%20pony%20%28Opettaja%29-normal.jpg

-hmmh..Onkohan Zack kotona? -hämmästelee-

-OPETTAJA APUA APUA APUAAAA!!

-??? Zack?? MINÄ TULEEEN!!

My%20pony%20%28pizap%20opettaja%29-norma

-Kuulee ampumis ääniä- ihmisiä..?

-AAP...........

-??????????????????????????????????????????????? EI ZACK!!

-Niin..? -Kuuntelee opettajan huutoja ja pärskähtelee-

-Häh..? kenet ammuttiin..?

-Ei ketään minä pidin nuo äänet! -nauraa-

-MITÄ!! -vihaisena-

(Opettaja vihaisena:)

My%20pony%20%28ope%20vihasena%29-normal.

-SINÄ LEHMÄ!

-LE..LEHMÄ?! HAUKUITKO SÄ MUA LEHMÄKSI?! NYT EI KÄY HYVIN SULLA!!

-Wow o.o 12w uhkailee 38 vuotiasta oikeesti 189 ja sä oot oikeesti 124!

-JAA! ftmm ftm -Muuttuu-

-MWAHAHAA!! -muuttuu-

My%20pony%20%28Zack%20ja%20ope%20taistel

(Joo ope ja Zack muuttu ja paljon XD)

LOPPU!

Osa 2 tulee hyvin nopeasti koska tämä sarja on ihana! oma mielipiteeni XDD